Sponsorship Academy

Jack Griffin

Sponsorship Academy

Jack dołączył do marketingu sportowego w 2004 roku. Pracował dla teamu Alinghi, obrońcy Pucharu Ameryki. Współpracował z UBS, Nespresso, Audemars Piguet i innymi wiodącymi międzynarodowymi markami nauczył się, jak aktywować sponsoring usług finansowych, produktów konsumenckich i dóbr luksusowych. Od tego czasu badał sukcesy i frustracje związane ze znajdowaniem sponsorów i generowaniem zysków, szczególnie w sportach olimpijskich drugiego poziomu.


Przed zaangażowaniem się w Puchar Ameryki Jack przez 25 lat pracował w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu ogólnym dla firm z branży IT i zaawansowanych technologii w Stanach Zjednoczonych i Europie. W 1984 roku był członkiem zespołu wprowadzającego Apple Macintosh i ma duże doświadczenie w rozwijaniu lojalności wobec marki.


Z siedzibą w Szwajcarii ukończył elektrotechnikę na Uniwersytecie Princeton i biegle włada językiem niemieckim i francuskim.